בית שמש

דרמה: אבוטבול ירוץ שוב לראשות העיר בית שמש; הפרטים מאחורי הקלעים

I have 302views
דרמה בבית שמש - משה אבוטבול חוזר לעיר ויתמודד שוב פעם לראשות העיר • את ההחלטה קיבל דרעי, מאחורי הקלעים הח"כים הופתעו כאשר הסביר להם שאבוטבול יכול לנצח או להוביל לסיבוב שני: "החסידים יוכלו לתמוך בו" • כל הפרטים
אבוטבול ודרעי. צילום: פלאש 90

דרמה בבית שמש, 50 ימים לבחירות המקומיות: יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי מודיע הערב (ראשון) כי החליט על כך שמשה אבוטבול, כיום סגן שר במשרד החקלאות, יחזור לעיר בית שמש ויתמודד שוב לראשות העיר אחרי שכידוע כיהן בעבר כראש העיר. ל'מקומי קול חי' נודעו בפרסום ראשון פרטים על מאחורי הקלעים של ההחלטה, ועל ההסבר של דרעי למהלך המפתיע כאשר מול אבוטבול ישנם שני מועמדים מובילים.

בהודעה של מפלגת ש"ס נמסר: "במהלך ישיבת הסיעה שהתקיימה היום בנוכחות שרי וח״כי התנועה, הודיעו בש״ס כי לאחר ברכתם ותמיכתם של מועצת חכמי התורה ושל כלל רבני הקהילות בבית שמש, סגן השר הרב משה אבוטבול יהיה המועמד לראשות העיר בית שמש".

"הרב אבוטבול הוא הנציג החרדי האותנטי והמנוסה ביותר לעיר בית שמש, אשר שימש במשך עשור כראש העיר מוצלח החתום על תנופת הבניה הענקית בעיר ופריחת מוסדות התורה, וזוכה לאהדה רחבה מצד כלל החוגים והקהילות בעיר", נמסר בנוסף.

מאחורי הקלעים: אריה דרעי הפתיע את הח"כים בישיבת הסיעה על כך שמשה אבוטבול יועמד שוב לראשות העיר בית שמש. לטענתו, יש סיכוי לנצח או מקסימום לסיבוב שני. "הסבירו לנו למה לא תומכים בשמואל גרינברג, הרי מועמד חרדי. הנה יש מועמד חרדי עכשיו. גם גור וויזניץ' יוכלו לתמוך בו", אמר דרעי לחברי הכנסת המופתעים.

כעת, אחרי ההודעה על ההתמודדות של אבוטבול, ישנם עוד שני מועמדים מלבדו: עליזה בלוך, ראש העיר המכהנת שניהלה משא ומתן עם ש"ס עד לימים האחרונים וכעת לא תקבל את תמיכתם – ואת שמואל גרינברג, מועמד דגל התורה לראשות העיר בית שמש, שמקבל את תמיכת שלומי אמונים וחסידות בעלזא. לשיטת דרעי, כאמור, תמיכה של חסידויות גור וויזניץ' עלולה להעלות את אבוטבול לסיבוב שני.

//עוד כתבות

כתיבת תגובה